Blog

lørdag, april 28, 2012

Hede

Ikke saa meget nyt herfra - men jeg taenkte jeg lige ville skrive foer det blev maj. Kan ikke forstaa, at det allerede naesten er maj, synes lige det har vaeret nytaar, nej, at jeg lige er kommet herover, men tiden flyver hurtigere end man regner med.

Saa hvad er der at skrive?
 
Tjoh, til at starte med kan jeg jo fortaelle om den aandssvage varme vi har! Vi har lige haft en uges tid hvor det var behageligt om natten men idag skal jeg da love for at den steg igen! 38 grader hed det sig i solen, 36 grader i virkeligheden men heeelt vindstille saa det er rigtig slemt... Dog har den, heldigvis, ikke vaeret oppe og ramme de 40 grader som jeg har faaet saa mange trusler med, men det kan jo naas endnu. Puuuuuuh, det er godt badevandet er koldt og forfriskende!

Udover det er det nu officielt at jeg skal blive hernede en maaned ekstra saaledes at jeg skal med flyet fra Tuxtla d. 26. juli og er hjemme en gang maange timers flyven senere den 27. juli - lige i tide til at faa Idas foedselsdag med ogsaa! ;) Saa mens alle de andre gaar og klager over at de har under to maaneder tilbage gaar jeg rundt og smiler og siger "jeg har tre" og saa skuler de alle til mig. Det synes jeg er sjovt. :D

Og selvfoelgelig glaeder jeg mig da til at komme hjem - som et lille barn! Det bliver rart at komme igang med skole igen, befaerde sig blandt "mit eget folk" uden at blive overbegloet, se mine dejlige kaniner igen og bedst af alt - min familie! Hvor jeg dog savner jer alle! Selvom jeg ved at det bliver anderledes end da jeg tog af sted, haaber jeg det hele bliver godt.


Til sidste vil jeg sige mange tak til farmor og farfar for de fine breve jeg faar! Mange tusind tak, det er saa rart at se en genkendt haandskrift og faa med hvad der sker derhjemme, og tak for foedselsdagsgaven! :) Og til Hannah, tusind tak for de mange sider og fine billeder du sendte, det var en dejlig overraskelse. ;)

Jeg tror ikke der er mere at sige end adiós, nos vemos en julio! ;) (aah ja, spansk er ved at falde paa plads ;) )

Endelig fik jeg et billede af de flotte kaempestore flag her fra Tuxtla! Ihhhh, Mexicos flag er altsaa flot :) Maa lige have anskaffet mig et til at tage med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar