Blog

onsdag, maj 23, 2012

Puerto Arista

Nu har er det jo voldsomt lang tid siden jeg har skrevet sidst (IGEN), og selvom jeg begyndte paa et indlaeg paa min telefon i sidste uge gjorde jeg det aldrig faerdig. Naa, men maaske er det ogsaa godt at vente til jeg rent faktisk har noget at skrive om, saa I ikke skal kede jer med kedelige indlaeg. Godt nok.

Saa i sidste uge rendte jeg rundt og lavede eksamener fra marts af fordi YFU pludselig synes at de skulle have skolekarakterer (og min skole kunne ikke vaere mere ligeglad med sine udvekslingsstudenter saa vi laver ingenting), og da jeg endelig havde samlet mine 11 karakterer, spurgte jeg min skole om lov til at tage fri fra skole 21.-23. maj for at besoege Alberte i Cholula. MEN! Selv efter jeg fik min tilladelse, Albertes skole gav hende tilladelse og alt muligt boevl med damen Ana fra YFU, fik vi ikke lov! Fordi hun mente at Alberte skulle i skole alligevel! Saa jeg valgte at blive hjemme og tage med Gera til Puerto Arista.

Puerto Arista det blev, vi tog af sted kl. 2 torsdag og ankom til Puerto Arista omkring klokken 5. Her blev det til en gaatur paa stranden og i det varme vand og det var rigtig dejligt. Her blev vi hele weekenden med badning, solning, film paa vaerelset og hyggesnak. Vi fik en hyggeligt weekend ud af det, men desvaerre fik jeg ikke nogen billeder for, dum som jeg jo er af natur, glemte jeg min oplader til mit kamera. Et eller andet skal jeg jo glemme! Nu er vi ved at spare sammen til en tur til Cancun, siden YFU ikke vil tage mig dertil, saa jeg haaber vi kan faa skrabet nok sammen. :)

Nu har jeg saa til gengaeld koebt min billet til Mexico City, saa jeg tager af sted i morgen aften klokken 20.10 og efter 12 timer skulle jeg gerne vaere i hovedstaden. Her moedes vi fra Tuxtla med resten fra YFU og saa skal vi finde hotellet og blive i byen et par dage, hvorefter vi tager til Guanajuato, Guadalajara og Puerto Vallarta. Og paa vejen hjem i Six Flags! Haaber det bliver 10 gode dage, og den 3. juni skulle jeg gerne vaere tilbage i Tuxtla engang om morgenen. Saa skal jeg nok love at huske mit dumme kamera og bateriet og opladeren og at tage en masse billeder og oploade dem herinde ligesom sidste gang, men jeg er bange for at der kommer til at vaere rigtig, rigtig mange, saa far! Vaer forberedt paa en overloadet dropbox-mappe naar jeg engang laegger dem derind. ;)

Haaber I alle har det godt - det har jeg! Saa ses vi om snart to maaneder og saa begynder det rigtige liv igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar